Blabber
https://blabber.forums3.com/

Official Post-whore Thread...
https://blabber.forums3.com/viewtopic.php?f=15&t=15
Page 3 of 129

Author: Bigmikey [ Fri Oct 08, 2010 9:24 am ]
Post subject: Re: Official posting prostitute thread...

Black7 wrote:
she is intelligent and would be a great asset... plus she is a cool girl... but i have 2 be good now :(



Welll you dont HAVE to invite her over if you don't want to... OR I could give her limited access to forums... you tell me ;) :D

Author: Bigmikey [ Fri Oct 08, 2010 9:25 am ]
Post subject: Re: Official posting prostitute thread...

Funbags McFadden wrote:
:D

I love you all!!!!! :hello:



Not as much as we love YOU!! :heart: :want:

Author: Black7 [ Fri Oct 08, 2010 9:35 am ]
Post subject: Re: Official posting prostitute thread...

lol i dont have nothing to hide she knows me inside and out... i would be interested 2 see if she posted and stuck around

Author: Chi-Chi [ Fri Oct 08, 2010 9:41 am ]
Post subject: Re: Official posting prostitute thread...

Funbags McFadden wrote:
:D

I love you all!!!!! :hello:

And we Love you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yay:

Author: Bigmikey [ Fri Oct 08, 2010 9:46 am ]
Post subject: Re: Official posting prostitute thread...

Black7 wrote:
lol i dont have nothing to hide she knows me inside and out... i would be interested 2 see if she posted and stuck around



Well I don't see a problem with it. Talk to her. If she wants in, just tell me who she is and I'll approve her.

Author: Black7 [ Fri Oct 08, 2010 9:47 am ]
Post subject: Re: Official posting prostitute thread...

AYE AYE CAPPIN

Author: Blk99Xtreme [ Fri Oct 08, 2010 10:08 am ]
Post subject: Re: Official posting prostitute thread...

Black7 wrote:
if you dont remember it dont count llol

oh man that should be posted up on the wall in a dorm room somewhere ! lol

Author: Black7 [ Fri Oct 08, 2010 10:24 am ]
Post subject: Re: Official posting prostitute thread...

i got my skin candy ink... its the inks LA Ink, Miami Ink, and its the ink used on Stallone on his tattos... he only wants skin candy... man the colors are soooo vibrant and mixed perfect... i cant wait to run my machine.

Author: Bigmikey [ Fri Oct 08, 2010 10:29 am ]
Post subject: Re: Official posting prostitute thread...

Black7 wrote:
i got my skin candy ink... its the inks LA Ink, Miami Ink, and its the ink used on Stallone on his tattos... he only wants skin candy... man the colors are soooo vibrant and mixed perfect... i cant wait to run my machine.



I'm serious, Joe, you're gonna give me my first tat EVER! I am saving myself for you... be gentle?

Author: Black7 [ Fri Oct 08, 2010 10:35 am ]
Post subject: Re: Official posting prostitute thread...

Bigmikey wrote:
Black7 wrote:
i got my skin candy ink... its the inks LA Ink, Miami Ink, and its the ink used on Stallone on his tattos... he only wants skin candy... man the colors are soooo vibrant and mixed perfect... i cant wait to run my machine.



I'm serious, Joe, you're gonna give me my first tat EVER! I am saving myself for you... be gentle?

lol ok man!@!

Author: Bigmikey [ Fri Oct 08, 2010 10:50 am ]
Post subject: Re: Official posting prostitute thread...

Trying to get Judge/Ripped over here now...

Author: Black7 [ Fri Oct 08, 2010 11:53 am ]
Post subject: Re: Official posting prostitute thread...

lol i am trading a guy at work some tattos for a playstation 3.... his wife wants 2 and he wants one... Its truthfully only about 100 bucks worth of tat work... he won the playstation 3 at some kinda raffle... its never been played.... i am loving it

Author: Chi-Chi [ Fri Oct 08, 2010 3:05 pm ]
Post subject: Re: Official posting prostitute thread...

Black7 wrote:
lol i am trading a guy at work some tattos for a playstation 3.... his wife wants 2 and he wants one... Its truthfully only about 100 bucks worth of tat work... he won the playstation 3 at some kinda raffle... its never been played.... i am loving it
That is awesome! I debated on getting one of those or not. There is so much you can do with it besides playing games......still debating....

Author: Black7 [ Fri Oct 08, 2010 3:25 pm ]
Post subject: Re: Official posting prostitute thread...

here is the art his wife wants...she drew the SM and i drew the flowers...

Author: Diezel [ Fri Oct 08, 2010 5:22 pm ]
Post subject: Re: Official posting prostitute thread...

Chi-Chi wrote:
That is awesome! I debated on getting one of those or not. There is so much you can do with it besides playing games......still debating....



NOOOO!!!! don't do it! :pray:

Page 3 of 129All times are UTC - 6 hours
phpBB Forum Software